.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سرگیری فعالیت 32 واحد تولیدی با پیگیری دستگاه قضا در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام اینکه بررسی پرونده ۱۳۶ واحد تولیدی در ماه‌های گذشته نشان از حساسیت‌های جدی دستگاه قضا در حمایت از اشتغال در استان دارد، گفت: با پیگیری دستگاه قضا و برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی فعالیت 32 واحد تولیدی تعطیلی شده مجددا آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز، یکی از نیازمندی‌های این روزهای کشور بحث ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویایی کار است.

بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده برای ایجاد شغل جدید برای هر نفر در کشور نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان آورده اولیه از سوی سرمایه‌گذار است.

جدای از این موضوع واحدهای تولیدی زیادی در کشور وجود دارند که به دلیل نوسنات قیمت ارز، مشکلات با سیستم بانکی، تحریم‌ها و اخیرا هم بحث شیوع کرونا تعطیل شدند که نیاز به بازنگری در نحوه فعالیت آنها و برنامه‌ریزی برای احیا مجدد آنها باید انجام شود.

با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی در دستگاه قضا حمایت از کسب و کارهای تعطیل شده است برای تشریح اقدامات انجام شده در این ارتباط با رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت‌وگویی انجام دادیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در این ارتباط گفت: ۳۲ واحد تولیدی استان با حمایت دستگاه قضا در استان مازندران احیا شده است.

وی با اعلام اینکه بررسی پرونده ۱۳۶ واحد تولیدی در ماه‌های گذشته نشان از حساسیت‌های جدی دستگاه قضا در حمایت از اشتغال در استان دارد، اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصادی مقاومتی در دادگستری استان مازندران بر اساس برنامه در دستور کار است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانان این کشور با پیگیری منویات مقام معظم رهبری باید زمینه احیا کسب و کار در استان به خوبی انجام شود.

اکبری با اعلام اینکه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی بهترین ابزار و سلاح و نقشه راه ما برای برون‌رفت از این شرایط اقتصادی است، افزود: دستگاه قضایی استان نیز به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به کار می‌بندد.

وی خاطرنشان کرد: مسلماً هر چه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم‌سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی  و نگاه حمایتی به واحدهای تولیدی در دوره تحول  به این شکل است که حتی واحدهای تولیدی که به‌واسطه بدهی‌های بانکی امکان ادامه فعالیت نداشته و در نهایت تعطیل شده‌اند باید به چرخه تولید بازگردند.

وی در پایان گفت: در شرایط سخت اقتصاد و چالش‌های پیش روی کشور و بحران کرونا باید از همه ظرفیت‌ها برای حفظ اشتغال موجود تلاش کرده و زمینه کسب و کار جدید را فراهم کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.